Birthday

I helgen fyllde jag äntligen år! 
Jag och mamma började att fira mig i fredagskväll med en underbar middag och filmmys i soffan. Sedan presenter på morgonen när jag vaknade. Fick bl.a biljetter till Johan Glans world tour of scandinavia, pengar, smycke osv. Vart super nöjd, tusen tack bästa mamma!
 
Sen på min födelsedag i lördags 15/12 åkte jag och pappa in till Köpenhamn, gick på ströget, åt en super god middag på Jensen's Böfhus och avslutade kvällen med musikalen Love never dies, uppföljaren till The Phantom Of The Opera. Super bra var den!!
Jag älskar att gå på musikal, teater, osv! Super födelsedagspresent. Tack bästa pappa!
 
Sen fick jag även jätte fina presenter av resten av min familj, några bilder kommer nedan.
 
Vill avsluta med att tacka för alla gratulationer från min famil, vänner och bekanta. 
Min dag var super och jag kan knappt vänta tills nästa år då jag fyller 18!!
 
Teatern i Köpenhamn vi såg musikalen på.
 
 Hollister tröjor och bodysplash, älskar dem!
 
Tröjan fick jag av mormor och morfar (har på mig den just nu, super mjuk och gosig!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: