Borgen

Glömde berätta att jag jobbade på borgen för några dagar sedan, så otroligt kul! Som vanligt alltså! Tredje gången vart det och allt känns kanon, plus att jag har fått lära mig nya stationer varje gång jag varit där vilket är väldigt bra tycker jag.

Denna gång var det ett event på ca 40 pers och jag fick en station som gick ut på att man skulle bygga en figur av järnbitar (som vägde ganska mycket!) och kallt som gud vet vad var det.. Och varmare blir det inte, brrr!

Märkte först efter ett tag att mina skor läckte in vatten och kyla (hål längst fram i båda skorna) och när jag gick genom gräset kan ni själva gissa vad som hände..

Så ja.. Jag fick stå i nästan fem timmar med blöta fötter och frysa, jag hade på mig ett linne, långarmad tunn tröja, en fleecetröja + en fleecetröja till och så min jobbtröja.. Helt sjukt..

Och nu ligger jag här med värsta förkylningen tyvärr.. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan komma på banan med träningen igen, har lite planer och mål som ska sättas upp!
Mer om det när jag är frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: