Helgen

Julfest med jobb (Aktiverum) - Lördag
Vart upphämtade på Aktiverum med en stor, super fin buss som körde oss till Hallandsåsen där festen skulle hållas. God mat, många härliga skratt och trevligt folk. Vad mer kan man begära? 
Mest skratt under kvällen var nog när vi skulle dela ut julklappar. Alla hade fått en egen "hemlig kompis" liksom som man skulle köpa en julklapp till och sedan rimma om personen så de andra skulle gissa vem det var till!
Kvällen var mer än lyckad och jag är verkligen lyckligt lottad att jag har så underbara kollegor som jag trivs otroligt bra med. 
Bild från bussen, därför den är så mörk + mobil kamera kvalitet..
Sammanfattning av kvällen, (Gabriellas kollage)
 
 
 
 
 
Släktkalas - Söndag
Släktkalas för mig och morfar, super mysigt! Vi samlade ihop släkten som varje år och firade morfar och mig, jag fyller först år om en vecka och morfar förra veckan typ så det blev perfekt mitt emellan våra födelsedagar. 
Pajer, pastasallad och mormors underbara jordgubbstårta, love it!
En skön och lugn eftermiddag/kväll med presenter och umgänge man tyvärr inte träffar så ofta som man borde. Men snart är det jul och då är det dax igen! 
 
Dagens outfit
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: