Lördag

Dagen började med en lång sovmorgon för att sedan slå in pappas julklappar när han var på gymmet.
Sen har jag bara varit hemma hela dagen och tagit det väldigt, väldigt lugnt. Har fått en fruktansvärd hosta så jag knappt kunde prata i förmiddags så hes jag var av allt hostande, hemskt!
 
Pappa drog ut en sväng på Väla och Ikea men jag bestämde mig för att stanna hemma och vila.. Så jag förhoppnigsvis är frisk, eller i alla fall bättre på julafton. 
 
Har precis ätit en super god middag och nu väntar filmen Safe, vi ska krypa upp i soffan alldles strax och mysa och byta julklappar eftersom pappa åker till Stockholm till våra kusiner över julen och jag ska va hos mamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: