Torsdag

Dagen har sett ut ungefär såhär;
Slutade skolan redan 12, super skönt! Var sjukt illamående på matten i morse och sjuka kramper i magen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tjejer, ni vet hur det är! Hemskt..

Sen mötte jag upp Farmor i alla fall och åkte hem till mig och fikade. Fick även mina födelsedagspresenter eftersom vi inte kommer träffas i övermorgon när jag fyller år! (Sjukt att det är i övermorgon när man har väntat ett helt år.. Som alltid).

Sen har jag bara varit hemma hela kvällen, kollat ett dussin avsnitt av Glee och började precis kolla på Step Up revolution, grymt bra film verkligen! Har inte hunnit se klart hela dock, så det får vänta tills imorgon.

Nu ska jag krypa ner i min gosiga säng och sova många timmar! Sovmorgon till 10 imorgon, ibland har man det bra alltså!
Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: