6 - Write 30 interesting facts about yourself

Ojdå.. då kör vi! Har blandat lite, ibland ska ni tänka att det står
"Jag är..
"Jag har"
"Jag vill"
"Jag.. blablabla"
osv
framför vissa punkter.

1. Olivia Josefin Starå är mitt fullständiga namn
2. Jag är född 1995
3. Går första året på gymnasiet
4. Jag har ett fast jobb, en gång i veckan (ibland mer)
5. Träning är i stort sätt mitt liv
6. Jag tränar och jobbar på Studio Aktiverum
7. Jag vill bli instruktör (extrajobb)
8. Jag är väldigt envis
9. När jag bestämt mig för att göra något så gör jag det
10. Jag älskar att resa
11. Jag har varit i turkiet hur många gånger som helst
12. Jag gråter inte ofta över killar
13. Jag önskar att jag var brunare för man känner sig snyggare då
14. Jag tränar för att bli fit till sommaren
15. Jag vill ha plattare mage och smalare lår, fast andra säger att jag inte behöver det
16. Jag längtar efter en pojkvän, ett seriöst förhållande
17. Jag är nöjd med mitt liv
18. Jag önskar att jag hade en storebror som kunde skydda mig ifall något skulle hända
19. Jag älskar min familj över allt annat
20. Jag gillar mina armar och rumpa
21. Jag är nöjd över min längd
22. Jag har naturligt långa ögonfransar
23. Jag tycker att jag sjunger bra i duschen
24. Jag säger vad jag tycker och tänker
25. Jag är inte blyg fast jag intalat mig själv det väldigt länge
26. Jag har antagligen förstört mitt/mina knä när jag spelade fotboll under några år
27. Jag har alltid varit atletisk
28. Jag bryr mig väldigt mycket om mina vänner
29. Jag är lätt att prata med
30. Jag älskar gósaker, allt från godis till bakverk och efterrätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: