"new in"

Hallå!

Tänkte visa upp ett smycke jag handlade på Väla för ett tag sedan som jag glömt visa upp, eller när det är på i alla fall. Bild finns nedan, love it :)

Najs dag på jobb.. Många barn, dvs ingen chans att stå i repan idag menmen glad ändå :)
Dock kom det en mamma som sedan visade sig ha varit en gammal vikarie/lärare under utbildning när jag gick på mellan stadiet, men hur som helst.
När hon ska lämna in sina barn (ca 2 och 7 år) säger hon tyst "den lilla kan bitas ifall han blir arg" och jag bara "......... Ursäkta?!" tänkte jag dock för mig själv.. Kunde se framför mig hur han bet tag i min arm.. Haha, läskigt :( men ingen fara skedd som tur var!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: