Nu kör vi!

Vart inne och kollade på Malins blogg och blev inspirerad av att hon blivit inspirerad av en grym tjejs blogg, kan dock inte den i huvudet, men det kommer. Hon verkar ha stenkoll på läget och hon har en riktigt fin kropp.

Om du inte har förstått ännu så handlar detta inlägg om träning, om att komma i form for real till sommaren i år, dvs 2012.

Bestämde mig för en nystart nästa vecka, ska försöka träna så många gånger jag kan i veckan och helst dubbelpass t.ex Yoga & Kondition, Zumba/SH'BAM & BodyCombat, CX & Kondition, Styrketräning i gymmet & Kondition.

Ska även bli bättre med kosten, ska absolut inte äta lika mycket skit som jag gör idag, godis och andra godsaker från automaten i skolan, ajabaja.. Kontanter med till skolan slutar NU!
Jag ska även börja dricka mycket och då menar jag mycket vatten varje dag och äta sex små måltider varje idag istället för tre + "mellanmål"=onyttigt skit.

Jag tror stenhårt på mig själv och jag vet att jag kommer klara av detta, det är bara viljan som ska komma fram.
Jag kan, jag vill & jag orkar är mitt motto framöver.

Wish me luck,
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: