Ny header

Kände att bloggen behövde något nytt och att en ny header inte skulle sitta helt fel.
Så jag snackade lite med Anny och hon fixade den till mig, ty! :)
ooo.. tänkte nyss skriva vad jag precis har gjort men jag vet inte vilka i min familj som läser min blogg så det får vänta eftersom det är hemligt. Så håll utkik framöver! (Har lagt ut bild på Instagram för er som följer mig där.. när jag la ut bilden var det inte bestämt, men nu är det helt klart. Tror inte många fattar vad jag babblar om men jag är lycklig iaf!)
I all denna lycka känner jag mig sjukt stressad, jag har ett matteprov som ska göras på tisdag samt en Håkan jävla Juholt uppgift som ska in och en fotoredovisning på fredag som jag inte är färdig med och jag har sjukt stor ångest över den. Är inte klar och kommer antagligen inte hinna heller fast jag försöker, ångest.. ångest.. ångest! Stress! :(

Kommentarer
Postat av: Kungen

Fin!



Vad tycker du om mitt senaste inlägg, om att lämna hunden utanför affären obevakad? Okej eller inte?

Postat av: olivia alm

Var med i min tävling & ha chansen att vinna ett iPhoneskal! :*



http://ooliivias.blogg.se/2012/february/tavling-med-wwwiphone4skalcom.html


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: