sh'bam - check

Upp tidigt idag med för att träna, men det är så värt det!
SH'BAM vart det idag, mellan 10:15-11:00 men efteråt kände jag och Agnes oss inte helt nöjda så vi chillade runder lite och bestämde oss sedan för att köra lite Zumba/SH'BAM till i Yogasalen, knas kombination men ända salen som va ledig.
Det känns riktigt bra nu, stegen sitter som de ska och allt känns super. Syftar dock på SH'BAM fast Zumban är likadan. (Alltså det känns lika bra).
Dock saknar jag Camilla så enormt mycket.. föd din bebis och kom tillbaka till oss på Aktiverum! Kommer inte klara mig utan dina Zumba pass länge till :( inte alls lika kul att köra dina låtar och dans här hemma i mitt rum.. suck.
Ska försöka få tillbaks denna kroppen jag hade för ett antal år sedan, fast det antagligen inte kommer gå. Men jag ska försöka!

Då:
Nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: