godmorgon

Har precis masat mig upp ur sängen, kom knappt upp dock.. har fått en inte fruktansvärd men en rejäl träningsvärk från passen igår och tro mig.. det kommer bli så mycket värre imorgon, haha. Men det är skönt att man känner att man fått ut något av träningen!
Idag ska jag dra ut en liten sväng på Väla och Ikea med kära Malin. Ska köpa nya ben till min säng då jag slängt ut sängramen (vill försöka få ett "vuxnare" rum nu när vi målat vitt).
Detta finns även med på "dagens shoppinglista":
Stadium - kolla rean efter tränings överdrags tröja
New Yorker - mysig "tjock"tröja
The Body Shop - body butter

Senare i eftermiddag ska jag dra hem till mamma så vi får monterat upp min säng och lite så, efter det blir det BC = BodyCombat med mamma och förhoppningsvis Malin och sedan kommer även Louise så ska hon och jag köra lite kondis. Sounds good to me.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: