just nu

"Kylie give me just a chance
Let's go out and dance"

Sitter och lyssnar på den låten nu, väldigt bra faktiskt! Har precis bytt om till träningskläder, eller byxorna i alla fall och dansar runder lite medan jag rensar lite på mitt rum, ska ju måla om till helgen så måste rensa hela mitt rum.

Lite senare kommer Louise hit och då ska vi iväg till gymmet och träna, har fixat så hon kan provträna, wiie! Ska träna skiten ur henne idag! ;)
Fast nä.. vill inte skrämma bort henne från Aktiverum och mig, hehe. Men det är alltid tuffast första gången om man inte tränat på väldigt länge. Men någon gång ska vara den första, så är det bara! :)

Ikväll ska mamma och jag på statsteatern och se "Politik", vet inte exakt vad den handlar om.. hehe, men den verkar vara bra i alla fall, recension eller hur man ska säga kommer antagligen sen!
Det ska hur som helst bli väldigt mysigt i alla fall :)

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: