Just nu

Har precis suttit i snart en timme och skrivit på en novell jag nyss påbörjat. Den heter "omöjlig kärlek" och den kommer handla om en pappa och en tonårsdotter som förlorar sin mamma och pappan träffar en ny kvinna som har en son i tjejens ålder, men deras kärlek blir "förbjuden" i och med att de blir "plast syskon" när kvinnan och sonen flyttar in i deras lyxiga villa.

Jag har kommit en bra bit på vägen som ni kan se på bilden nedan :D

Funderar även på att publicera novellen här i bloggen faktiskt.. Har inte riktigt bestämt mig ännu, i så fall kommer den komma i delar så det inte blir så jobbigt att läsa :)

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och sova.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: