Sleep tight..

.. And don't let the bedbuggs bite! Hihi.

Dagen har varit riktigt najs, åkte hemifrån vid nio i morse och vart framme i Malmö vid tio tiden. Kan säga att fast medelåldern av publiken på "Disney On Ice" var typ 6-7 år så var det faktiskt kul! Haha..

Jag tyckte det var så himla kul att få höra och se några Disney sagor igen i och med att jag växt upp med dem. Jag tycker inte om de nya Disney filmerna alls lika mycket som de "gamla" för nu ska figurerna bara se så verkliga ut som möjligt, istället för att behålla charmen och de urgulliga utseendena de hade förr!

Kalla mig barnslig, I don't care för om man har gömt undan sin barndom och lekfullhet så har man inte lika kul.. Dvs låt barnet i dig få komma fram ibland!

Jaja.. Lite taskig som man kan vara ibland, satt jag och nästan hoppades att någon skulle göra bort sig på isen.. Typ ramla. Det hände! En gång bara, de vart så sjukt duktiga alla som var med. Tingeling var lätt sötast, hihi.

Peace and good night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: