Teaser Trailer

Sitter i skolan och väntar på att dagens sista lektion ska börja, har precis haft lunch.
Fick reda på att vi slutar halv fem istället för fem idag, yes! Basse vår lärare sa att vi har för mycket schema tid av detta ämne, dvs Digitalt skapande så vi kommer antagligen, eller som jag tolkade det.. sluta halv fem varje måndag? Jag håller tummarna!
Vi har i alla fall fått i uppgift att göra en "Teaser Trailer" och det är som en trailer fast lite kortare. Har redan gjort en av serien Pretty Little Liars.. men jag blev inte nöjd så nu börjar jag om helt med en ny film istället..
"The Boy In The Striped Pyjamas". Hittade precis klockren musik till som jag ska fixa senare när jag kommit igång.
Bjuder även på en random men klockren bild! Hehe
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: