Familjemiddag

Har haft en underbar eftermiddag/kväll med pappa, farfar, farbror + fru och mina tre busfrö till kusiner från Stockholm. Inte så ofta man träffar dem som sagt tyvärr så man får verkligen ta vara på tiden när kusinerna växer så det knakar.
Nu åkte de i alla fall "hem" till Ängelholm där de ska sova i natt för att sedan åka hem till Stockholm igen imorgon eftermiddag typ.Tråkigt att inte fira jul med dem i år som vi gjorde förra året.. men i år är det mammas jul så jag ska vara hos henne hela julafton eftersom jag var i Stockholm med pappsen och farfar förra året.
 
Så här kommer lite bilder från kvällen som är tagna som vanligt med min systemkamera, Canon :)
 
Min underbara familj. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: