Fredag

Dagen började med matte i skolan en och en halv timme, sen fick vi faktiskt sluta. Ingen idrott för oss som är nöjda med vårt betyg och engelskan var inte obligatorisk.

Så jag, Valle och Malin drog ut en sväng till väla klockan tio på förmiddan och strosade runt lite. Efter lunch, tillbaka till skolan och hämta datorväskan och sen vidare hem till Malin, jag och hon bara.
Var hos henne några timmar sen blev jag upphämtad av pappa och ikväll har vi avnjutit en lovely pizza och kollat Robin Hood som jag nämnde i förra inlägget.

Ska inte jobba imorgon och det är första gången på cirka tre helger jag inte gör det så det ska bli SÅ otroligt skönt med sovmorgon eftersom jag inte fick det någon dag förra helgen heller..

Kan sammanfatta det kort att min fredag har varit super med hemmakväll och en massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: