Shopping Ullared

Har haft en underbart rolig dag på Ullared med Mamma, Linda och Louise! Kom hem med en hel del saker men under min vanliga budget så det var skönt i och med att jag inte får lön förens på tisdag. 
Handlade en del till barnrummet på Aktiverum och annat smått och gott nödvändiga saker.
Vi kan summera det såhär att jag är nöjd över dagens inköp! Jag har dock handlat lite mer men som är hemligt, som julklappar osv och klädesplagg får ni se bilder på när jag använder dem!
 
Vår nya dörrmatta (är himla trött i benen, därav benens pose)
Perfekt!
 
Louise.. vad ska man säga? Haha, min tur kort därefter! Mycket härliga skrattattacker och fnissanfall kan jag lova!
 
Älskar lampan! Pappa vart imponerad hur bra den passade in i vårt vardagsrum.
 
Lite smått och gott jag fick med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: