Google Chrome

Ingen träning för min del idag tyvärr..
Fick sluta skolan lite när jag ville idag för jag är klar med allt inom median, men jag valde att stannade kvar för att plugga inför svenska provet då jag har bättre disciplin på mig själv i skolan än hemma i soffan.

Så hoppade över både pluggandet och träningen idag för jag är för trött helt enkelt. Sov två timmar bara sådär direkt när jag kom hem strax efter 3.

Nu är mamma ute och går en pw och jag sitter med lite ångest, haha. Pappa frågade om jag ville med på bodybalance men jag tackade nej, för trött som sagt. Trodde jag skulle gymmat men icke så nicke.

Skulle i alla fall berätta att jag har precis fixat en sak med min Google Chrome, kolla bulden, nice va?! Och nej, det är inte sidorna jag varit inne på mest/senast utan det är mina favoriter typ. Från början var rutorna helt vita och numrerade så kunde man skriva in URL och fixa bild till och allt, så perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: