Work hard or go home

Känner mig så himla motiverad till att träna och äta nyttigare för att min kropp ska fungera och må bättre!

Jag har länge varit osäker på mitt utseende pga olika saker som satt mig i mindre trevliga situationer om man blickar tillbaks till grundskolan. Men det ligger bakom mig och jag känner nu att jag har växt som person.

Inte bara "rädslan" och osäkerheten att stå framför klassen och prata har försvunnit, utan jag har även blivit nöjd med min kropp och hur jag ser ut.

Man behöver inte vara trådsmal med "size 0". Kurvor är fint och kvinnligt! Jag har börjar acceptera det nu.. Jag tycker nu personligen att man ska se ut som en kvinna när man är en och inte en liten flicka.

Med detta sagt så tycker jag att vi alla borde vara nöjda med våra kroppar. Om inte, gör något åt det. Vi lever bara en gång och se till att leva medan du kan!
Menar inte att man ska råbanta från godis och sånt gott, för det älskar jag! Haha. Nejnej..

Ät och motionera förnuftigt så löser sig allt ska ni se mina läsare.

Vid frågor eller funderingar, lämna gärna en kommentar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: