Happy day

Idag har det varit en bra dag! Har dock mått sådär, övervägde till och med att stanna hemma ifrån skolan imorse pga min hemska förkylning och huvudvärk.. men jag kämpade mig upp ur sängen och gick i alla fall.

Idag har vi haft engelska där vi snackade om våra betyg och vad vi ska komplettera för att höja oss osv.. Så jag har en sak kvar att göra sen har jag mitt A, glad tjej!

Efter engelskan var vi tjejer (samma som alltid: Jag, Malin, Sonja, Valle & Filippa) och fotade till våra reklambilder. (Resultatet av mina bilder kommer upp på www.oliviasphotography.blogg.se när de är färdiga!)

Slutade ca 12 och drog hem och insåg att jag hade så mycket plugg så det slutade med att jag la mig och sov någon timme för jag inte visste vart jag skulle börja! Haha..
När jag vaknade hade posten kommit och guess what!! Mina körkortstillståndspapper hade kommit :D så jag ringde direkt och bokade en tid för ett syntest imorgon förmiddag. Snart är det dax att köra, jippie!!'

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: