Last couple of days

En liten update om vad som hänt de senaste dagarna.. 
Igår hade vi matteprov och det gick bra, hoppas jag. Vi har inte fått betyg ännu men jag håller tummarna för ett "E" dvs ett godkänt.
Efter skolan åkte jag och Malin ner till GA torget och handlade jordgubbar.. kolla in de stora lådorna på bilden nedan! 20 kr styck kostade dem, sjukt billigt och de var riktigt goda kan jag lova! Så kan tipsa er att åka ner där och handla god och bra frukt till ett riktigt bra pris.
Hemma hos Malin kollade vi lite Gossip Girl och filmen "When a stranger calls" sjukt bra! Jag kollade även igenom hennes körskoleböcker.. jösses säger jag bara, så mycket det är man ska lära sig!
 
Så jag ska själv ta tag i grejerna och skaffa hem lite papper för tillstånd och gå handledarkurs med mina föräldrar så jag också kan börja! Har inte planer på att köra upp förens nästa år dock i och med mörkerkörning osv när jag fyller år (December) så får nog vänta tills det + all snö och det dåliga vädret det halvåret är över!
 
Idag har jag jobbat lite, sju timmar på Busan (Busfabriken) och hade kalas hela dagen. Sjukt kul! Är dock ledig imorgon vilket ska bli skönt för både min hals och öron som ömmar pga ljudnivån och med min förkylning och lock för öronen är det nog bäst att stanna hemma och vila imorgon.
 
Åt för en liten stund sedan en underbart god pizza med papi och snart ska vi krypa upp i soffan och kolla någon film, vet inte vilken ännu men det lutar åt någon action tror jag.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: