New in

Hade bara en lektion i morse så vi slutade redan strax innan tio så jag, Malin och Filippa gick en liten sväng till Ginatricot för jag behövde nya byxor osv.. Var på "jakt" efter blåjeans men kom hem med ett par gröna.. Bra där Olivia.. Men de satt så bra och skönt så de fick följa med, samt lite underkläder och smått och gott.

Sedan kunde jag inte hålla mig borta från gymmet heller.. Och Steppen så det blev Step idag med. Men det var typ för lätt (Step 1) så det blev svårt, knasigt att förklara men så var det i alla fall. Nä Step 2 är nog min grej på onsdagar framöver! Love it!


Kommentarer
Postat av: L

Det finns gäng i skolan av en anledning. För vi pratar inte med varandra. Låt det förbli så. - L


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: