Saturday party

Igår vart det personalfest med jobbet (Aktiverum) så jag och Saga träffades hemma hos mig och bestämde vad vi skulle ha på oss och sånt mys! Sedan drog vi till del 1 av "festen" som bestod av poledance på passion dance studio här i Helsingborg och OMG säger jag bara så svårt och roligt det var! Vi fick oss minst sagt väldigt härliga skratt både med och åt varandra, haha! Efter poledancen så gick vi ner i stan och fixade oss lite och käkade med alla underbara kollegor och hade väldigt trevligt hela kvällen. En väldigt lyckad dag, kväll och natt helt enkelt.
 
På "Aktiverum i City" så fick Saga för sig (med drink i handen) att köra lite step med 15 cm höga klackar.. bra där Saga! Inga stukade fötter som tur var, haha.
 
Finaste nyfunna vännen!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Vart har du köpt toppen du har på den sista bilden? :)

Svar: Hej Emelie! Den är från New Yorker, öppen bak i ryggen (älskar den!) men vet inte om den finns kvar då det var ett bra tag sedan jag köpte den :)
oliviajosefiin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: