All the same

Är helt slut efter i princip en veckas arbete i Helsingör, jobba imorgon också sen är jag ledig söndag i alla fall. Alla mina dagar har sett exakt likadana ut. Vakna, frukost, buss, båt, jobba hela dagen, äta middag/kvällsmat i DK, båt, buss, övningsköra (vissa dagar), duscha, sova. Har inte ätit hemma på hela veckan, känns lite annorlunda men lika glad är jag för det.

I och med att jag inte längre jobbar på busfabriken (lång historia) så har jag verkligen lagt ner min själ i jobbet i Helsingör vilket känns super.

Övningskörandet går också bra, likaså teorin. Pluggar på och kör så mycket som möjligt och med denna farten är jag beslutsam att klara mitt mål i December. Glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: