Johan Glans!


Sitter i bilen påväg hem från Lund där en av mina högsta drömmar har slagit in, att få se Johan Glans live!

Jag och mamma har njutit av Johan Glans world tour of Skandinavien, vilket var en av mina födelsedagspresenter sedan 15 December förra året men att det inte fanns några föreställningar förens nu.

Det var så galet roligt, vi satt med varsin näsduk och tårarna sprutade mestadels av tiden och jag ville inte att det skulle ta slut! Ett skratt förlänger livet säger man, så jag kommer definitivt bli odödlig! Love Johan Glans!


Kommentarer
Postat av: S

Du tror att du är så jävla smart?! Gå och prata med rektorn! Sluta snea alla i klassen med. Folk undrade varför du blängde på dem under rektorns tal. Vi kom fram till att du var en bitch.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: