Monday


Vaknade precis upp från en liten powernap.. Har spenderat några timmar från klockan 11 på Väla med moster och mina kusiner och idag var det en stor dag för min ena kusin på 7 år.. Hon tog hål i öronen! Min duktiga tjej, såg på henne att det gjorde ganska ont att ta hål i båda samtidigt.. (Konstigt att de gör det?? :s) men det var snabbt över!
Sen lite lunch på det och shopping.

Nu ska jag strax springa över till jobb (Aktiverum) för jag börjar bli lite sen.. Och efter det ska jag hem till bestie och ha sovis hos henne, läste på hennes blogg att hon skulle överraska mig med att baka kladdkaka till oss hihihi! (Om du läser detta Maluttis så är du bääääst!!).

Hörs mer ikväll eller imorgon, bilden symboliserar mig och Malin ikväll! Hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: