Changes

 
Idag tog jag ett stort steg i skolan och bestämde mig för att genomföra det jag funderat över och långt innan lovet.
När jag började på LBS (ljud och bildskolan) så var jag helt övertygad om att film var det rätta för mig och jag tyckte att det verkade vara super kul och lärorikt. Det stämde också, men inte det sista.
 
Mitt intresse för film och TV produktion finns fortfarande kvar, men inte alls lika starkt som det var förut. Det är väl inte riktigt något för mig.. så idag gjorde jag en sak som mina klasskompisar blev ganska chokade över, i och med att jag bara pratat med mamma och pappa om detta innan. 
 
Jag har nu bytat från film till foto och det känns super! Jag vet att jag kommer få riktigt mycket att göra och att jag har en hel drös med uppgifter nu släpandes efter mig, men detta löser vi detta också. Måste tänka positivt!
 
Så vi fick en ny uppgift redan idag och imorgon blir det jobb direkt. Skönt att få komma igång direkt! Mer om uppgiften imorgon..
 
En av våra första fotouppgifter precis när vi började första året. Ett tag sedan nu.. Tiden går så himla fort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: