CX + Boxning

Inledde kvällens träning med CXWORX och Boxning efter det.
Kände efter uppvärmningen av Boxningen att maten som jag ätit under dagen ville smyga sig upp.. Men icke!

Båda passen gick super bra. Klara är världens bästa träningskompis! Peppar mig och ser till att jag gör rätt och sköter mig, det behövs haha!

Tyvärr så hände det något med mitt knä ganska tidigt in på boxningspasset så det svullnade upp en smula och jag kunde varken göra knäböj eller upphopp.. Men det sistnämnda brukar jag aldrig eller jag gör det aldrig ändå, för min sjukgymnast har avrådit mig att göra det.

Så nu blir det styrketräning i gymmet ett tag framöver för att stärka mitt knä och målet med detta är att jag inom en snar framtid kan klara mig utan mitt knäskydd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: