Torsdag

Idag gick skoldagen himlans fort, hade bara en lektion sedan slutade vi för dagen. Jag klagar inte!
Efter det drog jag hem en sväng till Malin, käkade lunch och kollade på Drag me to hell, en skräckfilm för er som inte förstår det som handlar om en tjej som blir hemsökt av demoner i princip, ganska bra.. Men inte en av de bästa filmer jag sett.

Jag funderar på att göra ett inlägg på mina top 5 skräckfilmer sen, vad sägs om det?

Drog i alla fall hem från Malin vid halv tre, hann komma hem och käka halva mitt mellanmål innan Louise klev in genom dörren. Hon kom in om en kort sväng för att snacka lite i och med att hennes praktik ligger ganska nära mig.

Sen göra v mig snabbt för att skynda över till jobb (Aktiverum). Fick hoppa in idag igen, precis som igår men jag klagar inte här heller. Jag älskar verkligen att jobba!

Så nu sitter jag här och andas ut med en kopp te, super smarrigt.

Bilden nedanför är från min nya fotoblogg som vi fick i uppgift att skapa igår, länk kommer när jag är helt klar med designen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: