Jobb hit och jobb dit

De senaste dagarna har faktiskt bestått mycket av jobb.. Solade dock med Louise för några dagar sedan och drack varsin cider i solen, härligt! Har lite dålig koll på dagarna nu när det är sommarlov, ställer ibland frågan "vilken dag är det idag" till mig själv flera gånger om dagen.. Haha så illa är det.

I förrgår så satt jag barnvakt åt världens goaste lilla tjej i några timmar, gick hur bra som helst vilket jag är glad över.

Igårkväll sov jag över och hade filmmys hos Saga, lagade bananpannkakor och hade det väldigt mysigt!

Och både igår och idag har jag hjälpt till och jobbat inne hos två kompisar på ett café/restaurang i Helsingör. Imorgon och på söndag blir det jobb på busfabriken så nu blir det verkligen jobb för hela slanten!

Kvällen har spenderats med Louise, kollade lite film men konstaterade efter tjugo minuter av filmen att vi båda var så trötta (hon satt nästan upp sovandes..) så vi bestämde oss för att fortsätta se den en annan dag. Tror att filmen är bra i alla fall, en skräckfilm som heter The Wicked tror jag.. Handlar om en häxa i skogen typ. Nu ska jag krypa isäng så man orkar upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: