Take me back

Är det ens möjligt att sakna ett land, en stad, ett hotell, en strand, en bargata, värmen och en grupp underbara människor så mycket som jag gör just nu och så mycket så att det näsan gör ont i själen? Sitter och lyssnar på några låtar som var speciella i vissa stunder för just denna resan;

Thrift Shop- feat. Wanz - Macklemore & Ryan Lewis
Bara Bara Bere Bere - Alex Ferrari
Everybody fucks - Pitbull, Akon, David Rush
Turn me on - Kevin Lyttle

Bläddrade bland annat igenom dessa bilder nedan medans jag lyssnade på låtarna ovan. Min kropp, mitt hjärta, hela min själ vill tillbaka till de speciella stunderna och ögonblicken som gjorde resan så underbar och det är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: