Time to study

Jobbat nästan hela dagen, var tvungen att sluta lite tidigare idag för jag skulle på risk 1 utbildning på körskolan. Utbildningen varade tre timmar och jag är hjärtligt glad över att läraren var så pass rolig som han var, annars hade de tre timmarna blivit fruktansvärt långa. Funderar på att välja honom som min körlärare, han verkade riktigt schysst!

Nu försöker jag ägna en liten stund varje kväll att läsa i min körkortsbok så att teorin snart sätter sig i huvudet. Märkte igår när jag läste om samma mening tre gånger att jag måste sluta läsa så fort jag blir trött annars blir resultatet inte så bra. Nu är det slut på pluggandet för ikväll. Otroligt skönt det ska bli med sömn nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: