No regrets, just love

Oj vilken helg det har varit! I fredags jobbade jag som sagt på borgen i åtta timmar och totally loved every second of it!

I lördags åkte jag och Saga över till Helsingör en liten runda för att mysa i solen och möta upp Louise efter jobbet. Sen drog jag och Louise vidare på en liten grillfest som var ganska trevlig men som tyvärr resulterade för mig ca 9 myggbett totalt över hela kroppen.. Inte speciellt kul för Louise heller som är sjukt allergisk mot myggbett..

I söndags chillade jag gärnet med förhoppningar att min förkylning skulle försvinna men icke.

Igår kväll så kom finaste Saga och hennes kompis Olivia hem till mig och vi gjorde oss i ordning och drog ner i stan för att gå på ppp (party på procivitas) på Tempel men konstigt nog efter att vi lämnat våra saker i garderoben så spenderade vi mer tid utanför än där inne. Mötte upp Malin, hennes boyfriend och en massa andra trevliga människor och hade en underbar kväll!

Studenten imorgon, woopwoop! Ska bli kul att kolla på i alla fall.. Nästa år är det äntligen min tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: