Mölle

Dagen har spenderats i Mölle där jag aldrig varit tidigare så det var jätte roligt att få komma dit och se hur fint och mysigt det faktiskt är!
Fick testa en massa nya saker idag, fick bland annat testa repellering och gå en guidad tur med min kollega upp och ned för berg, värsta bergsklättringen, kollade på grottor och se till att alla hängde med som de skulle och inte halkade efter/skadade sig.
 
Repellering för er som inte vet vad det är så ser det ut som på bilden nedan. Man firar sig ner för ett berg typ, ibland är det en jämn och fin yta, ibland inte. Om jag ska vara ärlig så ångrade jag mig lite när jag såg berget jag skulle hissa mig ner för.. ångrade att jag sa "åååhh det vill jag testa!!" men väl ute hängades i luften rakt ut från berget med benen på själva bergsväggen så begav jag mig neråt och det gick jätte bra!
Berget var kanske 10 meter cirka, inte speciellt högt egentligen fick jag reda på.. men mer än tillräckligt för lilla mig!
 
Vem hade vågat testa?
Så ser det ut, exakt det berget till vänster på bilden repellerade jag mig ner för, sjukt roligt!
 
Gå in på: http://www.specialsport.se för att läsa mer om våra aktiviteter!
För att komma till Borgens sida, där jag också jobbar, för lite mer "fångarna på fortet feeling" klicka här 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: