Senaste dagarna

Oj vad dagarna bara flyger förbi och oj vad länge sedan det var jag skrev här. Har helt enkelt bara varit så upptagen och inte haft tid att lägga på bloggen så jag har bara låtit bli. Här kommer en update om vad som hänt de senaste dagarna.
 
Valborg firades igår i Lund med ett riktigt härligt gäng. Drog relativt tidigt från Helsingborg med Malin och Sandra och gick runt ett bra tag (utan täckning) för att leta reda på resten av vårt "gäng" och precis när vi satt oss ner så fick vi täckning igen och hittade fram till dem till slut. 
Bra musik, mycket och härligt folk, skinande sol och värme, kan man begära mer en underbar dag som igår?
En hel del saker hände igår.. och det som händer i Lund, stannar i Lund som man brukar säga. Crazy dag igår helt enkelt. Lever livet och är lycklig i min lilla bubbla, that's all that matters.
 
 Farfar fyllde även år igår, grattis igen världens bästa farfar! Så fick dra hem från Lund för att käka middag med kusinerna från Stockholm, pappsen och farfar. Dagen avslutades med en liten, mysig majbrasa här i Maria Park (precis utanför Helsingborg för er som inte vet).
 
Vart nere på tivolit i stan med finaste Saga i Söndags, åkte lite karuseller, åt en massa onyttigheter och jag vann en liten kanin på andra försöket! Alex min yngsta kusin (3 år) fick den i present när jag kom hem från stan, haha. Tyckte att han skulle ha den för han är så söt min lille vän. (Han blev för info väldigt glad).
 
Så detta är i princip vad som hänt dessa dagarna eller veckorna, hur länge sedan det nu är jag bloggade. Utöver detta så har jag pluggatpluggatpluggat och jobbatjobbatjobbat på alla mina tre jobb. Cash is king!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: