Back to school

Godmorgon!

Då var även mitt lov över för denna gång. Tråkigt men sant.
Men nu ska vi inte deppa! Upp med humöret för detta var det sista lovet innan sommarlovet!
Det är inte alls lång tid kvar nu :D bara några nationella prov och några inlämningsuppgifter sen är vi på i 1an på LBS klara för sommarlov! :D

Mycket positivt med att det ska bli sommarlov, jag går ut första ring! Ojojoj vad tiden har gått undan! :)
Plus att en person som inte är värd mina tankar längre och som officiellt är ute ur mitt liv försvinner från skolan. SÅ skönt! (det är nog det bästa, heheh)


Kommentarer
Postat av: william

roligt med skola:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: