Fredag

Hej!
 
Dagen började med några timmar i skolan, fick träffa både vår nya matte och idrotts lärare så det var lite kul att få ansikte på dem.
Efter skolan vart det en runda till stan, H&M och Ginatricot. Handlade present till Anny som fyller år på tisdag och införskaffade mig samtidigt en kofta och typ en tröja. Super sköna och mysiga! Visar bild så fort jag använder dem. 
 
Spenderade som sagt några timmar med Malin i stan och sen mötte jag upp Louise på knutan så åkte vi hem till henne och sen nästan direkt ut en sväng till väla. Tänkte köpa en klänning på Gina som inte fanns i min storlek i stan, men ångrade mig i sista sekunden. Hittade även en mascara på rea inne på H&M men insåg när vi kom fram till kassan att kortet låg kvar hemma.. och 20 kr kontant i plånboken, super.. inte! Så idag kom jag hem tomhänt från väla. 
 
Nu sitter vi hemma hos Louise igen, ska snart dra hem för att duscha osv för ska upp tidigt och jobba imorgon.
Hörs då!
 
Dagens outfit
Min nya hair donut :) gjord själv faktiskt! 
Bästaste vännen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: