Onsdag

Just nu sitter jag här vid min älskade laptop som varit ifrån mig hela sommaren. Har laddat ner lite nödvändiga saker och fixat inställningar m.m och nu ska jag sätta på det första avsnittet av serien "Once Upon a Time".. får se vad det är för något, hoppas det är bra!

Dagen började med att kuratorn och vår syv (studievägledare) kom in och pratade med oss om saker som är bra att veta inför framtiden liksom, lite om högskolan, betyg osv.
Nu i eftermiddag valde vi våra profiler, foto eller film och för min del vart det film. Hoppas att jag utvecklas och tycker att det är lika kul senare som jag tycker att det är nu.
Fick även sluta tidigare, skönt det! Ungefär en timme tidigare än väntat, perfekt!

Har inga bilder på datorn så detta inlägg får bli lite "grått", peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: