Torsdag

Godmorgon!

Då var det time for school igen. Dagen kommer (förhoppningsvis inte) spenderas ute med olika lekar och samarbetsövningar, gissar jag på.. för att ettorna ska känna sig välkomna och komma in i "gänget" med resten av klasserna på skolan.

Jag minns själv för ett år sedan då jag var i samma sits som dem. Oj vad jag var nervös flera veckor efter skolstarten, för att inte tala om första dagen. Andra dagen ville jag helt ärligt inte gå tillbaka. Men jag är glad att jag gjorde det, haha.
Nu trivs jag tillsammans med min klass och mina kompisar. Framöver kommer det bli ännu roligare i och med att våra profil val är gjorda. Thumbs up!

Ha en bra dag.

Från vänster: Valle, Sonja, Jag, Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: