Ombyggnad

När jag kom till jobbet idag så var det inte riktigt som vanligt.
Nu har Aktiverums utbyggnad tagit fart på riktigt då jag förvånat ser att halva barnrummet är borta när jag kom till jobbet idag. Eller, helt borta är det inte, men halva rummet är avspärrat så nu får man i princip gå in och backa ut, men vi gjorde det mysigt ändå och byggde upp med kuddar och sackosäck och gjorde en liten myshörna vid tvn. Soffan fick inte plats längre, därför står den på bordet på andra delen av barnrummet som inte används längre. Men barnrummet ska byggas ut igen sen när de gjort klart de nya väggarna.
Tror allt ska vara färdigt någon gång nästa år, när vet jag inte riktigt men det kommer hur som helst bli super, det är jag helt säker på!
 
Här har en stor del av barnrummet försvunnit som ni kan se, kuddhörnan och lite hyllor finns till höger om bilden och till vänster, bakom det rosa bordet är mys/tv hörnan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: