8 - A moment you felt the most satisfied with your life

Det har hänt många, många gånger kan jag tala om för er!
Speciellt är det min familj och mina vänner som gör mitt liv underbart, men även alla resor.. alltså alla länder jag har fått chans att besöka med mina föräldrar. Älskar semestrar i ett varmt och exotiskt land :)
Här nedan kommer en hel del bilder på stunder jag är som lyckligast i mitt liv, familj, vänner och resor som sagt.
Bilden längst ner är amazing! Skrolla ner så får du se ;)

BonBon-land 2012, kusinen Annie och jag

Världens bästa vän och jag på party
Anny och jag för väldigt länge sedan..


Jag i Grekland 2010, på Skiathos.. där Mamma mia filmen spelades in


Jag + två klasskamrater fick "praktisera" under två dagar under inspelningen av Sveriges Mästerkock uttagningen här i Helsingborg, grymt!
(2011)


Älskade kusinen Alex och jag i Stockholm, Julen 2011


Turkiet, Side 2011
Insane på GrönaLund, Stockholm. Går inte att beskriva med ord hur underbar den var!
L O V E it!
Åkte den hela 6 gånger och varje åktur vart unik, gaaalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: