BodyCombat

Har precis varit en runda i duschen, so nice! Ska alldeles strax hoppa ner i bingen och snusa.
Dvs = ska alldeles strax hoppa ner i sängen och sova ;)
BCn gick för övrigt bra idag, kände mig dock lite borta.. kändes som att jag var någon annan stans i huvudet fast jag var där, mina armar och ben skötte sig själva ett tag.. haha.
Sen kom det in en fotograf, blev inte nervös men hade svårt att koncentrera mig, vet inte varför han var där men han tog som tur var mest bilder på Andrianna som var dagens instruktör :)
Dagen avslutas med BodyCombat och dagen imorgon kommer startas på friskis och svettis.. idrott med skolan. Älskar att vi kan åka/gå dit direkt istället för att gå in om skolan på morgonen.
Jag såg förresten en person på gymmet innan.. har först nu börjat inse att jag kommer sakna honom enormt när han inte längre kommer vara där, vilket kommer ske väldigt snart.. för snart!
Men vad ska man göra liksom, inget jag kan göra åt saken fast jag vill! Ni som står mig nära vet vem jag pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: