I will always be here

En i min närhet har det ganska svårt för tillfället, därför är denna texten till denna person. Du vet vem du är.
Tro mig när jag säger att jag alltid kommer finnas här för dig, för det är hundra procent sant. Vad som än händer, vad du än bestämmer dig för att göra, vilka beslut du kommer ta, så accsepterar jag det. Jag kommer aldrig att nedvärdera dig på något sätt på grund av dina val här i livet. Du betyder för mycket för mig för att jag skulle kunna göra det. Om det händer något med personerna i ditt liv.. att de kanske inte gillar det beslut du tar så finns jag här för dig att stanna.
Nu när jag fått skriva ut detta vill jag samtidigt passa på att tacka dig för att jag har dig i mitt liv, har haft det i många år nu och jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer förbli så.
Jag kan inte säga att du har förändrat mig, men du har hjälpt mig att forma mig till den jag är. Så mycket kul och så många skratt du och jag har delat tillsammans. Vi känner varandra så pass bra nu att vi till och med avslutar varandras meningar och det känns otroligt bra.
Jag tycker också om att vi inte behöver fråga varandra hur vi mår, för vi vet det redan. Vi kan se det på varandras sätt att röra oss, skriva till oss, tala med oss. Vi kan se det på hela kroppsspråket helt enkelt.
En av anledningarna till att jag skrivit detta är att jag vill få dig på bättre humör och verkligen få dig att förstå att jag aldrig, aldrig! Kommer lämna din sida, som jag redan sagt och skrivit.
Jag älskar dig, du är världens bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: