Muffins

Har försökt att blogga nu i typ några timmar från mobilen, men utan framgång! Suck..
I eftermiddags bestämde jag mig hur som helst för att chillaxa idag och inte gå och träna så jag kröp in i min onepiece och kollade lite Pretty Little Liars på datorn, men jag blev så fruktansvärt rastlös så jag drog hem till Malin :D
Vi bakade lite och hade det så kul att vi glömde att hälla i mjölken.. ajdå.. de funkade att äta ändå! Man kan inte begära mer än ätbara saker när jag är med i bilden ;) Tycker Malin ska vara glad att jag inte eldade upp hennes kök eller något, haha!
Imorgon skippar jag träningen igen faktiskt. Känner mig inte alls motiverad för att träna just nu, så jag bestämde med Malin att shoppa istället :D funfun!
Nej nu blire lite PLL och sen bingen, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: