Kost & Träning

Har nu tagit hjälp av en kompis (anställd) på Aktiverum för lite tips och råd angående kost och träningsformer. Vi, eller han kom då fram till att pass som cirkel och funktionell träning, Bodypump och efter ett tag när kroppen vant sig vid omväxlingen, även CX är bra att träna för att uppnå mitt mål. Mitt mål är att bygga muskler i stort sätt. Och med rätt inställning och teknik så tror jag att jag kommer att lyckas. För att även få den platta magen jag alltid drömt om så räcker det inte bara att träna på rätt sätt, det är här kosten också kommer in i bilden. Han tipsade även mig om en super bra sida där hur man kan gå till väga för en platt mage! Utklipp från hemsidan på bilden nedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: