Torsdag

Dagen har sett ut såhär.. Tänkte gå bort till kurirlivs och handla lite men eftersom det regnade i morse så struntade jag i det så jag bestämde mig för att dammsuga istället.. Sagt och gjort och utan att tänka mig för så lyfter dammsugaren i själva plaströret istället för i handtaget på dammsugaren.. Så detta resulterar såklart med att den lossnar och går sönder, panik! Så mamma och jag fick hjälpas åt innan ikväll att försöka tejpa ihop den.. Det ser OK ut nu, men resultatet visar sig först när vi dammsugar nästa gång!

 

Sen åkte jag hem till mormor och morfar för en himmelsk god lunch! (som vanligt) mormors mat går inte att jämföra med någon annans, så är det bara :) Efter det åkte jag hem och gick i princip direkt över till jobb efter jag sminkat mig och bytt om.

 

Nu ligger jag här och ska försöka sova, upp och träna imorgon sen eventuellt 19 års fest på kvällen, får se hur det blir, annars blir det mys framför TVn istället i och med att jag ska upp och jobba på lördag.. Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: