Back on track

Hej där!
 
Då blogg.se appen strular (förstår nu att det beror på att hemsidan har fått ett nytt utseende och nya funktioner, så förhoppningsvis kan jag börja blogga från mobilen snart!) har jag inte bloggat på några dagar. Förstod verkligen inte varför appen höll på som den gjorde och sur vart jag också för jag ville blogga, men struntade i det istället.
Men nu är det utrett och fixar sig förhopnningsvis inom en snar framtid :)
 
Imorgon blir det för första gången på länge en trip till gymet, lite sol och sen gymma. Känner att jag slappat lite för länge nu, men jag har faktiskt haft mina anledningar (mestadels sjuk). Men nu är det slut med det och inget mesande, nu kör vi: STFU AND TRAIN!
 
Jag känner att jag får börja lite försiktigt så kommer smygstarta i gymet för att sedan övergå till tuffare pass, ska göra mig redo för BP = BodyPump.. ska bara få tummarna ur och testa ett pass. CX och BC = CX Worx och BodyCombat ska jag också börja med igen, nu jäklar i det! Go craaaaazy!
 
Ska även försöka träna:
Tisdag - SH'BAM
Onsdag - Zumba + Gym
Fredag - Gym
 

Ganska gammal bild, sedan i julas eller förra julen igen, minns ärlig talat inte när den är tagen. Men strunt i det, huvudsaken att det finns en bild att kolla på, inte sant? Hehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: