Baka kaka

Vart hemma en sväng hos bästavännen och kollade på när hon har bakat kladdkaka och en sockerkaka med mini marshmallows typ.. Kommer dock inte få smaka dem eftersom Louise ska ta med dem till sitt jobb, för i danmark så bjuder man alltid på något när man fyller år. Och det gör ju Louise på måndag :) då blir det party igen, woopwoop!
 
Uppdaterade i alla fall Louise och mig själv lite grann om gårdagen, haha. Så kul.. 
Nu ska jag ta en snabbdusch och sen hoppa i säng, somnar antagligen inte men vill bara lägga mig för jag är så slut i hela kroppen.
Upptäckte nyss en smärta i nacken jag inte märkt av förut.. men jodå, annars är det bra.. haha :)
 
 
 
 
Trött tjej.. oh vad skönt det ska bli att krypa ner i sängen väldigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: