Empty words

Tända ljus, skön musik och chill "mode" på är det som gäller ikväll.
Inte speciellt kul att spendera sin kväll ensam på sitt rum, men ibland är det väldigt behövligt och jag känner att detta är en sådan kväll.

En massa tankar på allt möjligt snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte riktigt på vilken fot jag ska stå på.
Mitt hjärta säger en sak, medan min hjärna försöker vara klok och säga emot.
Ibland är livet för komplicerad för att försöka sig på att förstå.

Jag är så rastlös.. Känner för att göra något crazy, något jag aldrig gjort förut.
En roadtrip eller en resa utomlands med sköna vänner.. Något spontant!

Bilden är från i eftermiddags @Malins place!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: